Artykuł1

Oto podstrona: 4


Optymalizuj treść i metatagi dla lokalnych słów kluczowych Nawet jeśli nie są one w algorytmie rankingu, wpływają na to, czy wyszukiwarka kliknie na twoją stronę. Aby zoptymalizować lokalne SEO, upewnij się, że tagi tytułu strony zawierają nazwę miasta, na które jesteś kierowany, a także produkt lub usługi. Zoptymalizuj stronę internetową, aby była przyjazna dla urządzeń mobilnych, bezpieczna (https), szybka

Konieczne może być skorzystanie z usług konsultanta, który pomoże Ci ustalić, jak spełnić pozycję Google w rankingu SEO pod kątem urządzeń mobilnych. Jeśli Twoja witryna nie jest dostosowana do urządzeń mobilnych, twój ranking ucierpi. Możesz zmierzyć prędkość swojej strony za pomocą wbudowanych narzędzi programistycznych Google Chrome lub WebPageTest.

* HTTPS - Hypertext Transport Protocol Secure - zapewnia większe bezpieczeństwo niż rozszerzenia http:.

* Utwórz strony specyficzne dla lokalizacji

* Twórz lokalne treści. Algorytmy Google uwzględniają zawartość strony lokalnej. Tworzenie lokalnych treści pomaga utrzymać zainteresowanie widzów i może poprawić ranking strony. Ponad 63% użytkowników smartfonów korzysta z aplikacji opartych na lokalizacji, aby znaleźć konkretny rodzaj firmy w pobliżu. Treści geograficzne pomagają im Cię znaleźć. Blog Informacje o lokalnych wydarzeniach Lokalny marketing SEO może być tak prosty, jak blogowanie o lokalnych wydarzeniach w Twojej witrynie i mediach społecznościowych. Możesz podwoić swoją widoczność, sponsorując stoisko na lokalnym wydarzeniu non-profit, takim jak 5k, w celu zwiększenia świadomości przyczyny, jednocześnie promując swoją stronę internetową i obecność w Internecie.

Prowadzenie lokalnego budowania linków Lokalne budowanie linków jest niewykorzystanym zasobem. Nie każda witryna korzysta z jej lokalizacji, ale może wzmocnić kampanie budowania linków.